Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Koszalinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy Oddziału w Słupsku w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań określonych w statucie i regulaminie organizacyjnym dla tego Oddziału
  • Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie obiektu Oddziału w Słupsku
  • Kontrola warunków pracy w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz warunków zabezpieczenia obiektu i zasobu Oddziału w Słupsku
  • Reprezentowanie Oddziału w Słupsku na zewnątrz w kontaktach z instytucjami państwowymi, organami władzy i administracji
  • Sporządzanie, przygotowywanie, gromadzenie oraz aktualizacja środków ewidencyjnych i pomocy informacyjnych zasobu archiwalnego Oddziału w Słupsku AP w Koszalinie w celu zapewnienia aktualnej informacji o zasobie
  • Nadzór nad narastającym zasobem archiwalnym w celu ochrony materiałów archiwalnych na przedpolu archiwalnym
  • Sporządzanie rocznych planów pracy Oddziału w Słupsku oraz okresowych i rocznych sprawozdań z działalności Oddziału


Warunki pracy

Praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, biurowa, siedząca
Praca w siedzibie Archiwum, na parterze budynku
Wyjazdy służbowe
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
W budynku brak wind, tylko podjazd dla osób niepełnosprawnych przy wejściu z tyłu budynku
Możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej.
Kandydaci niezakwalifikowani zostaną powiadomieni mailowo.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 317 03 60; 94 341 87 28


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe historyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z archiwami lub instytucjami kultury i nauki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego
  • umiejętność obsługi komputerowych i archiwalnych baz danych
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
  • kompetencje kierownicze
  • umiejętność kierowania i koordynowania pracą zespołu
  • inicjatywa i samodzielność w wykonywaniu zadań
  • kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o służbie cywilnej, ochrony danych osobowych, prawa pracy, KPA
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich
  • łatwość komunikacji i umiejętność argumentowania
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi