Opis stanowiska pracy
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w KielcachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik oddziałuŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kierowanie pracą oddziału,
- nadzór i kontrola prowadzonej ewedencji syntetycznej i analitycznej w zakresie realizacji planu finansowego dochodów budżetowych,
- nadzór i kontrola prowadzonych postępowań administracyjnych i egzekucyjnych dotyczących należności pieniężnych stanowiących dochody budżetu państwa,
- nadzór nad współpracą podległych pracowników z poborcami skarbowymi i komornikami sądowymi, urzędami skarbowymi,
- nadzór i kontrola terminowego przekazywania dochodów budżetowych na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów, dokonywania zwrotów z rachunku dochodów mylnych wpłat i nadpłat,
- nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń Wojewody Świętokrzyskiego i Dyrektora Generalnego
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca w siedzibie Urzędu, IV piętro, windy w budynku, praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- obsługa klientów zewnętrznych; kontakty z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi m.in. komornikami sądowymi, pracownikami urzędów skarbowych, Narodowego Banku Polskiego, sądu rejonowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyInne:• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 3 600,02 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo budowlane, ordynacja podatkowa oraz zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- komunikatywność
wymagania dodatkowe:Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
2016-07-01
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce