Opis stanowiska pracy


Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie pracą oddziału,
  • nadzór i kontrola prowadzonej ewedencji syntetycznej i analitycznej w zakresie realizacji planu finansowego dochodów budżetowych,
  • nadzór i kontrola prowadzonych postępowań administracyjnych i egzekucyjnych dotyczących należności pieniężnych stanowiących dochody budżetu państwa,
  • nadzór nad współpracą podległych pracowników z poborcami skarbowymi i komornikami sądowymi, urzędami skarbowymi,
  • nadzór i kontrola terminowego przekazywania dochodów budżetowych na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów, dokonywania zwrotów z rachunku dochodów mylnych wpłat i nadpłat,
  • nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń Wojewody Świętokrzyskiego i Dyrektora Generalnego


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu, IV piętro, windy w budynku, praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe,
- zagrożenie korupcją,
- obsługa klientów zewnętrznych; kontakty z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi m.in. komornikami sądowymi, pracownikami urzędów skarbowych, Narodowego Banku Polskiego, sądu rejonowego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 3 600,02 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo budowlane, ordynacja podatkowa oraz zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • komunikatywność


wymagania dodatkowe:



    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

    2016-07-01
    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi