Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik oddziału

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie oraz określanie zakresów i rodzajów przeglądów obiektów budowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • uczestniczenie w okresowych przeglądach wybranych obiektów budowlanych, nadzorowanie pracy inspektorów dokonujących okresowych przeglądów i oceny stanu technicznego obiektów,
  • uczestniczenie w naradach związanych z opracowywanymi przeglądami technicznymi i uzgadnianie zakresu opracowywanych projektów technicznych w zakresie kubatury, mediów, wyposażenia w projektowanych obiektach oraz zakresów niezbędnych remontów w obiektach istniejących,
  • monitorowanie zmian przepisów prawnych, informowanie pracowników o zmianach oraz zapoznawanie z obowiązującymi instrukcjami i procedurami,
  • wykonywanie okresowych (rocznych i pięcioletnich) przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sporządzanie protokołów pokontrolnych,
  • podejmowanie działań w zakresie przekazywania i nabywania nieruchomości zabudowanych niezbędnych dla realizacji celów statutowych Urzędu,
  • udział w odbiorach dostaw, robót budowlanych i uczestniczenie w postępowaniach przetargowych w zakresie posiadanej wiedzy i uprawnień budowlanych,
  • opracowywanie danych do planów: budżetowych, inwestycyjnych, remontowych, opiniowanie spraw wg kompetencji Oddziału, przekazywanie danych do sprawozdań i planów opracowywanych w Urzędzie.


Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- praca na wysokości powyżej 3 metrów
- zmienne warunki atmosferyczne praca w terenie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 417,88 - 3 835,75 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 34 90 lub 58 355 31 74


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie utrzymania budynków

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 3 lata posiadania uprawnień budowlanych i wykonywanie samodzielnych funkcji w procesie budowlanym
  • posiadanie uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
  • znajomość przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych i innych związanych z realizacją umów
  • znajomość zasad gospodarowania nieruchomościami i utrzymania obiektów budowlanych
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie specjalistycznych programów
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1,5 roku doświadczenia w kierowaniu zespołem ludzkim i umiejętność koordynowania działań zespołu,
  • studia podyplomowe o profilu zarządzanie nieruchomościami/zarządzanie finansami publicznymi,
  • przeszkolenie w zakresie administrowania lokalami mieszkalnymi,
  • przeszkolenie w zakresie zarządzania nieruchomościami,
  • praca na stanowisku związanym z utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • doświadczenie w zakresie administrowania lokalami użytkowymi i mieszkalnymi,
  • znajomość przepisów prawa pracy i kierowania pracą zespołu,
  • znajomość zasad obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie posiadanych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi