Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w GdyniDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik oddziałuUrząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- organizowanie oraz określanie zakresów i rodzajów przeglądów obiektów budowlanych zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- uczestniczenie w okresowych przeglądach wybranych obiektów budowlanych, nadzorowanie pracy inspektorów dokonujących okresowych przeglądów i oceny stanu technicznego obiektów,
- uczestniczenie w naradach związanych z opracowywanymi przeglądami technicznymi i uzgadnianie zakresu opracowywanych projektów technicznych w zakresie kubatury, mediów, wyposażenia w projektowanych obiektach oraz zakresów niezbędnych remontów w obiektach istniejących,
- monitorowanie zmian przepisów prawnych, informowanie pracowników o zmianach oraz zapoznawanie z obowiązującymi instrukcjami i procedurami,
- wykonywanie okresowych (rocznych i pięcioletnich) przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych oraz sporządzanie protokołów pokontrolnych,
- podejmowanie działań w zakresie przekazywania i nabywania nieruchomości zabudowanych niezbędnych dla realizacji celów statutowych Urzędu,
- udział w odbiorach dostaw, robót budowlanych i uczestniczenie w postępowaniach przetargowych w zakresie posiadanej wiedzy i uprawnień budowlanych,
- opracowywanie danych do planów: budżetowych, inwestycyjnych, remontowych, opiniowanie spraw wg kompetencji Oddziału, przekazywanie danych do sprawozdań i planów opracowywanych w Urzędzie.
Warunki pracyCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
- praca na wysokości powyżej 3 metrów
- zmienne warunki atmosferyczne praca w terenie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- winda
- brak podjazdu
- schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 3 417,88 - 3 835,75 zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 34 90 lub 58 355 31 74
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe o profilu budowlanym
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie utrzymania budynków
pozostałe wymagania niezbędne:- 3 lata posiadania uprawnień budowlanych i wykonywanie samodzielnych funkcji w procesie budowlanym
- posiadanie uprawnień budowlanych wraz z przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- znajomość przepisów prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych i innych związanych z realizacją umów
- znajomość zasad gospodarowania nieruchomościami i utrzymania obiektów budowlanych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie specjalistycznych programów
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- 1,5 roku doświadczenia w kierowaniu zespołem ludzkim i umiejętność koordynowania działań zespołu,
- studia podyplomowe o profilu zarządzanie nieruchomościami/zarządzanie finansami publicznymi,
- przeszkolenie w zakresie administrowania lokalami mieszkalnymi,
- przeszkolenie w zakresie zarządzania nieruchomościami,
- praca na stanowisku związanym z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- doświadczenie w zakresie administrowania lokalami użytkowymi i mieszkalnymi,
- znajomość przepisów prawa pracy i kierowania pracą zespołu,
- znajomość zasad obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie posiadanych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-03-14
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu