Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)

Kierownik Oddziału

Miejsce pracy: Biała Podlaska lub Zamość

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji doradczej poszukujemy doświadczonych Managerów, gotowych do podjęcia wyzwania na stanowisku: Kierownik Oddziału


Główne zadania osoby na tym stanowisku to zarządzanie efektywnością Oddziału poprzez:

- opracowywanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii realizacji poszczególnych wskaźników efektywnościowych w Oddziale; planowanie i rozliczanie tygodniowe, miesięczne i kwartalne

- zapewnienie efektywności wszystkich procesów na poziomie Oddziału

- budowanie i wdrażanie lokalnej strategii docierania do pracodawców w odniesieniu do aktualnego portfolio Klientów i sytuacji rynkowej

- skuteczne zarządzanie podległym zespołem, motywowanie oraz zapewnienie w zespole wiedzy i umiejętności niezbędnych pracy zgodnie z modelem aktywizacji firmy,

- koordynację działań administracyjnych w Oddziale, zapewnienie właściwego obiegu informacji w zespole i poprawności gromadzonych i raportowanych danych

- budowanie relacji z lokalnym partnerem po stronie sektora publicznego

- zapewnienie wysokich standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy

- współpracę z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Oddziału.

 

Nasz Klient poszukuje osoby, która spełnia następujące oczekiwania:

- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dynamicznym, biznesowym środowisku

- bardzo wysoka orientacja na cel i skuteczne rozwiązywanie problemów,

- rozwinięte kompetencje menedżerskie i doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz koordynacją jego pracy

- doświadczenie w rozwijaniu biznesu oraz w pozyskiwaniu partnerów biznesowych (działania sprzedażowe)

- wiedza nt. procesów HR (rekrutacja, coaching, szkolenia) i sprzedaży

- dobra znajomość języka angielskiego

Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi