Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Kierownik Oddziału
Miejsce pracy: Biała Podlaska lub ZamośćDla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji doradczej poszukujemy doświadczonych Managerów, gotowych do podjęcia wyzwania na stanowisku: Kierownik Oddziału
Główne zadania osoby na tym stanowisku to zarządzanie efektywnością Oddziału poprzez:
- opracowywanie, wdrożenie i egzekwowanie strategii realizacji poszczególnych wskaźników efektywnościowych w Oddziale; planowanie i rozliczanie tygodniowe, miesięczne i kwartalne
- zapewnienie efektywności wszystkich procesów na poziomie Oddziału
- budowanie i wdrażanie lokalnej strategii docierania do pracodawców w odniesieniu do aktualnego portfolio Klientów i sytuacji rynkowej
- skuteczne zarządzanie podległym zespołem, motywowanie oraz zapewnienie w zespole wiedzy i umiejętności niezbędnych pracy zgodnie z modelem aktywizacji firmy,
- koordynację działań administracyjnych w Oddziale, zapewnienie właściwego obiegu informacji w zespole i poprawności gromadzonych i raportowanych danych
- budowanie relacji z lokalnym partnerem po stronie sektora publicznego
- zapewnienie wysokich standardów pracy w centrum odnośnie zachowania, etyki biznesowej, dress codu, polityk wewnętrznych firmy
- współpracę z Kierownikiem Regionalnym w zakresie ustalania strategii, monitorowania i raportowania efektywności Oddziału.
Nasz Klient poszukuje osoby, która spełnia następujące oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dynamicznym, biznesowym środowisku
- bardzo wysoka orientacja na cel i skuteczne rozwiązywanie problemów,
- rozwinięte kompetencje menedżerskie i doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz koordynacją jego pracy
- doświadczenie w rozwijaniu biznesu oraz w pozyskiwaniu partnerów biznesowych (działania sprzedażowe)
- wiedza nt. procesów HR (rekrutacja, coaching, szkolenia) i sprzedaży
- dobra znajomość języka angielskiego
Nasz Klient oferuje wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, możliwość pracy w dynamicznej firmie prowadzącej innowacyjny projekt, ciekawe zadanie i ambitne wyzwania oraz dużą samodzielność pracy.