Jesteśmy firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży finansowej sprawdzoną i cenioną w 14-stu europejskich krajach. W związku z rozwojem działalności na terenie Legnicy/ Złotoryi/ Jawora/ Świdnicy poszukujemy osób na stanowisko:
1. Kierownik Oddziału:
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:
* rekrutację pracowników i rozbudowę grupy,
* szkolenie podległych pracowników,
* kompleksowe doradztwo i bieżącą opiekę nad Klientami,
* pozyskiwanie nowych Klientów,
* sprzedaż produktów finansowych najbardziej znanych firm, funkcjonujących na rynku polskim, znajdujących się w portfelu OVB.
Oferujemy:
* atrakcyjne warunki zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
* możliwość elastycznego ustalenia czasu pracy (idealna propozycja dla osób poszukujących pracy dodatkowej),
* przejrzystą ścieżkę awansu zawodowego,
* możliwość tworzenia własnej grupy sprzedażowej (po okresie próbnym),
* atrakcyjne bonusy za bardzo dobre wyniki (wycieczki, elektroniczne gadżety, itp.),
* pracę w młodym, zgranym i energicznym zespole,
* darmowe szkolenia i niezbędne uprawnienia.
2. Reprezentant-Pośrednik (Doradca finansowy):
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za analizę rynku produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfelu firmy (są to produkty znanych banków, instytucji finansowych i towarzystw ubezpieczeniowych) oraz dobór odpowiedniej oferty dla danego klienta.
Oferujemy:
* atrakcyjne warunki finansowe,
* elastyczny czas pracy,
* wsparcie zgranego i energicznego zespołu,
* bezpłatne szkolenia i niezbędne uprawnienia.
Jest to idealna propozycja zarówno dla osób poszukujących dodatkowego zajęcia jak i osób chcących w krótkim czasie zbudować stabilną pozycję zawodową w obszarze finansów i ubezpieczeń.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na wskazany adres e-mail.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Od kandydatów na stanowisko Kierownik Oddziału oczekujemy:
* doświadczenia na stanowisku kierowniczym w tym w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych lub doświadczenia w obszarze doradztwa finansowego/ sprzedaży,
* nastawienia na sukces zawodowy i finansowy,
* łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
*miłej aparycji,
*samodzielności i kreatywności.
Idealny kandydat na stanowisko Doradcy Finansowego powinien:
* posiadać zdolność analitycznego myślenia,
* z łatwością nawiązywać kontakty interpersonalne,
* być ambitny i zorientowany na sukces zawodowy
* posiadać doświadczenie i/lub wykształcenie w obszarze ubezpieczeń lub sprzedaży- nie jest to warunek konieczny.
Firma z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży finansowej działa... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.