Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Kierownik obsługi klienta w dziale logistyki
Miejsce pracy: Żyrardów, Warszawa, MszczonówZakres obowiązków:
• Nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów Działu,
• Kierowanie pracą podległego personelu 5- 10 osób,
• Dbanie o rozwój podległych pracowników,
• Rozwijanie relacji z klientem, dbanie o wysoką jakość satysfakcji w ramach kontraktu,
• Dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi Klienta i wysyłki produktów,
• Przygotowywanie raportów i zestawień dla Klienta,
• Podejmowanie działań pro aktywnych w stosunku do potrzeb klienta,
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 2 lata,
• Doświadczenie w pracy z klientem minimum 2 lata,
• Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne,
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz podejmowania decyzji,
• Mile widziana znajomość procedur i zasad funkcjonowania magazynu,
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny,
• Dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel),
• Umiejętność tworzenia prezentacji,
• Znajomość prawa pracy, przepisów BHP,
Wybranej osobie zaproponujemy:
• Umowę o prace bezpośrednio w firmie,
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowo, premia i pakiet benefitów,
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Pracę w międzynarodowym otoczeniu,
• Miejsce pracy okolice Żyrardowa - dojazd tylko autem
Numer referencyjny: KOK/03/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.