Kierownik Marketingu
Wrocław Kierownik Marketingu
Wrocław
NR REF.: 1076919
Dla jednego z naszych Klientów, prężnie rozwijającej Spółki z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Marketingu.
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za kreowanie oraz realizację wszelkich procesów marketingowych, niezbędnych do kontynuacji rozwoju przedsiębiorstwa zgodnie z obowiązującą strategią biznesową firmy. Do codziennych obowiązków Kierownika będzie należało koordynowanie i wdrażanie planu promocji i strategii marketingowej dla nowych i obecnych produktów, monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz opracowywanie wyników realizacji planów marketingowych. Identyfikowanie i wskazywanie korzystnych kanałów sprzedaży z nastawieniem na sieci handlowe. Współpraca z agencjami reklamowymi i kontrahentami w zakresie bieżących działań marketingowych, udział w wydarzeniach branżowych oraz koordynacja pracy podległego zespoły będą obejmowały zakres codziennych obowiązków.
Adekwatny kandydat powinien posiadać kilka lat doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży FMCG. Poszukujemy kandydatów o rozwiniętych zdolnościach interpersonalnych, pozwalających na swobodną komunikację w środowisku branżowym, potrafiących trafnie analizować oraz interpretować dane wykorzystywane w podejmowanych działaniach. Aplikujący kandydaci powinni w stopniu swobodnej komunikacji (min. poziom C1) posługiwać się językiem angielskim.
Klient gwarantuje samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy wraz z interesującymi warunkami zatrudnienia.
Wrocław
NR REF.: 1076919
Dla jednego z naszych Klientów, prężnie rozwijającej Spółki z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownika Marketingu.
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za kreowanie oraz realizację wszelkich procesów marketingowych, niezbędnych do kontynuacji rozwoju przedsiębiorstwa zgodnie z obowiązującą strategią biznesową firmy. Do codziennych obowiązków Kierownika będzie należało koordynowanie i wdrażanie planu promocji i strategii marketingowej dla nowych i obecnych produktów, monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz opracowywanie wyników realizacji planów marketingowych. Identyfikowanie i wskazywanie korzystnych kanałów sprzedaży z nastawieniem na sieci handlowe. Współpraca z agencjami reklamowymi i kontrahentami w zakresie bieżących działań marketingowych, udział w wydarzeniach branżowych oraz koordynacja pracy podległego zespoły będą obejmowały zakres codziennych obowiązków.
Adekwatny kandydat powinien posiadać kilka lat doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży FMCG. Poszukujemy kandydatów o rozwiniętych zdolnościach interpersonalnych, pozwalających na swobodną komunikację w środowisku branżowym, potrafiących trafnie analizować oraz interpretować dane wykorzystywane w podejmowanych działaniach. Aplikujący kandydaci powinni w stopniu swobodnej komunikacji (min. poziom C1) posługiwać się językiem angielskim.
Klient gwarantuje samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy wraz z interesującymi warunkami zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.