Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Kierownik Marketingu
Miejsce pracy: WarszawaDlaczego my?
- praca dla lidera technologicznego, firmy nr 1 w Polsce
- budowanie wartości największej firmy w branży rejestracji domen i usług hostingowych
- pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
- wdrożenie do pracy poprzez szkolenia, m.in. szkolenie produktowe
- umowa o pracę (lub inna forma współpracy według preferencji)
- stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w coachingach i szkoleniach
- pakiet atrakcyjnych benefitów
- zniżki na usługi nazwa.pl oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne)
Kogo poszukujemy?
- posiadasz minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze marketingu i sprzedaży
- współtworzyłeś/aś i koordynowałeś/aś realizację strategii marketingowej firmy
- umiesz przygotować, zaplanować i ocenić efektywność strategii w kanałach digital marketing
- znasz modele atrybucji i wielokanałowe ścieżki konwersji - badanie i dostosowywanie działań sprzedażowych i marketingowych
- bardzo dobrze znasz: SEO, SEM , UX, content marketing, email marketing, social media
- znasz i obsługujesz narzędzia wykorzystywane w digital marketing
- umiesz przeprowadzić analizę rentowności Klientów i usług w różnych kanałach pozyskania i sprzedaży
- jesteś osobą kreatywną i skuteczną, która z sukcesem wciela swoje pomysły w życie
- wielozadaniowość nie sprawia Ci trudności bo świetnie organizujesz swoją pracę
- presja czasu i wyniku działa na Ciebie mobilizująco
- potrafisz efektywnie zbudować zespół, organizować i monitorować jego pracę
- cechuje Cię otwartość na nowe wyzwania, zaangażowanie oraz pełna dyspozycyjność
Jakie będą Twoje zadania?
- współtworzenie i koordynacja strategii sprzedażowej i marketingowej w e-commerce
- planowanie, nadzór i optymalizacja wykonania budżetu marketingowego
- koordynacja zadań i projektów marketingowych
- inicjowanie skutecznych działań e-marketingowych oraz bieżąca analiza rynku
- poszukiwanie i wdrażanie najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów
- odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce
- zarządzanie podległym zespołem
- bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy mieszczącymi się, w siedzibie firmy w Krakowie (w zakresie spójności działań marketingowych)
- rozwijanie współpracy z partnerami biznesowymi w obszarze działań sprzedażowych i komunikacyjnych
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.