Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Branża: Praca Kadra zarządzająca, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Call Center / Telemarketing
Human Resources Poland, to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Dla Naszego Klienta, firmy dostarczającej usługi multimedialne klientom indywidualnym i biznesowym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kierownik / koordynator zespołu sprzedaży telefonicznej
Obowiązki:
Efektywne zarządzanie ok. 10 - osobowym zespołem konsultantów ds.sprzedaży telefonicznej,
Planowanie, organizowanie, bieżąca koordynacja i kontrola działań zespołu Call Center,
Nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
Prowadzenie rekrutacji nowych pracowników,
Organizacja i realizacja szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych dla pracowników,
Motywowanie i wspieranie podległego zespołu.
Znajomości zagadnień związanych z jakością obsługi klienta oraz technik telesprzedaż;
Min. 2-letnie doświadczenie w organizacji pracy podległych pracowników oraz monitorowaniu realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych;
Umiejętność budowania zespołu oraz motywowania pracowników;
Samodzielność, zorientowanie na cele i dążenie do ich realizacji, konsekwencja;
Tworzenie raportów z przeprowadzanych działań.
Oferujemy:
Umowę o pracę, wynagrodzenie - podstawa+premia,
Niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon,
Samodzielne stanowisko dające realny wpływ na pracę firmy,
Możliwość zbudowania własnego zespołu.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?