Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych.
  • Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji niejawnej, a także odbieranie przesyłek z poczty specjalnej dla wszystkich komórek organizacyjnych Komendy.
  • Zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii oraz przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych kancelarii.
  • Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym m.in.: dzienników i urządzeń ewidencyjno-rejestrowych.
  • Opiniowanie materiałów niejawnych w przedmiocie udostępnienia; udostępnianie i wydawanie materiałów osobom/instytucjom na zasadach określonych w ustawie o OIN.
  • Informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów.
  • Dokonywanie zmian/zniesienia klauzul tajności na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze;
Obiekty urzędu: budynek wielokondygnacyjny, brak windy, nie posiada podjazdu dla niepełnosprawnych, nie posiada odpowiednio dostosowanych toalet oraz drzwi o odpowiedniej szerokości.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.

Szczegółowych informacji dot. naboru udziela Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Sochaczewie - tel. (46) 8637227

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej/ biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i postępowania administracyjnego,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • samodzielność,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność współpracy,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi