Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w SochaczewieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
kierownik kancelarii tajnejKomenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych.
- Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji niejawnej, a także odbieranie przesyłek z poczty specjalnej dla wszystkich komórek organizacyjnych Komendy.
- Zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii oraz przeprowadzanie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych kancelarii.
- Prowadzenie dokumentacji kancelarii tajnej w tym m.in.: dzienników i urządzeń ewidencyjno-rejestrowych.
- Opiniowanie materiałów niejawnych w przedmiocie udostępnienia; udostępnianie i wydawanie materiałów osobom/instytucjom na zasadach określonych w ustawie o OIN.
- Informowanie pełnomocnika ds. OIN o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów.
- Dokonywanie zmian/zniesienia klauzul tajności na dokumentach zawierających informacje niejawne oraz w urządzeniach ewidencyjnych.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze;
Obiekty urzędu: budynek wielokondygnacyjny, brak windy, nie posiada podjazdu dla niepełnosprawnych, nie posiada odpowiednio dostosowanych toalet oraz drzwi o odpowiedniej szerokości.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Wybrani kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu poinformowani zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.
Szczegółowych informacji dot. naboru udziela Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Sochaczewie - tel. (46) 8637227
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjnej/ biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych i postępowania administracyjnego,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
- samodzielność,
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa wydanego przez ABW,
- dyspozycyjność,
- umiejętność współpracy,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnychDokumenty należy złożyć do: 2017-06-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu