Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Opolu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kierownik kancelarii tajnej

Komenda Miejska Policji w Opolu,
45-078 Opole, ul. Powolnego 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii tajnej oraz organizuje, koordynuje i planuje zadania;
  • Nadzoruje prawidłowość oznaczania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych i prowadzenia urządzeń ewidencyjnych;
  • Prowadzi okresowe kontrole, odpowiada i rozlicza pracowników z realizacji powierzonych im zadań;
  • Udziela instruktażu funkcjonariuszom i pracownikom z zakresu sposobu przetwarzania i ochrony informacji niejawnych;
  • Nadzoruje przebieg inwentaryzacji materiałów niejawnych w komórkach/jednostkach podległych KMP w Opolu;
  • Ocenia i opisuje protokoły brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC oraz koordynuje zadania związane z archiwizowaniem dokumentów niejawnych;
  • Analizuje i ocenia oraz sporządza dokumenty na podstawie przepisów prawa z zakresu ochrony informacji niejawnych;
  • Prowadzi gospodarkę niejawnymi resortowymi aktami prawnymi i aktami kierowania oraz opracowuje niejawne akty prawne;
  • Nadzoruje prace komisji zdawczo – odbiorczych materiałów niejawnych powołanych w przypadku zmian na stanowiskach kierowników komórek/jednostek organizacyjnych podległych KMP w Opolu oraz rozlicza z posiadanej dokumentacji niejawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych z zajmowanego stanowiska;
  • Dokonuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych i na dokumentach będących na stanie kancelarii tajnej.


Warunki pracy

nie występują szkodliwe i uciążliwe warunki pracy, w budynku brak windy,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,3178 kwoty bazowej wynosi 2469,35 zł. brutto + dodatek za wysługę lat.
Oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone, bez informowania zainteresowanych. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej i ewentualnym teście, który zależy od ilości nadesłanych ofert.
Wskazane podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej w pracy związanej z zapewnieniem prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi