Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania obszaru Obsługi Klienta w ALAB laboratoria.
Główne zadania:
- Nadzór nad pracą wykonywaną przez członków zespołu Ogólnopolskiego Działu Obsługi Klienta.
- Nadzór nad funkcjonowaniem lokalnych Działów Obsługi Klienta na terenie Polski poprzez wsparcie, reorganizację pracy, przygotowywanie narzędzi oraz baz wiedzy.
- Nadzór nad połączeniami telefonicznymi – infolinia w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
- Wdrażanie nowych infolinii w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
- Rozdzielanie projektów i zadań pomiędzy członków zespołu dopasowując ich stopień trudności do poziomu stanowiska każdego z pracowników.
- Inicjowanie nowych projektów usprawniających obsługę klienta.
- Kierowanie złożonymi projektami o zasięgu ogólnopolskim.
- Monitorowanie i kontrola skuteczności wdrożenia projektów realizowanych w dziale.
- Zarządzanie obszarem reklamacji na terenie całej Polski.
- Nadzór nad lokalną obsługą klientów sieciowych.
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
- Wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne.
- Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta w obszarze medycznym.
- Wiedza z obszaru badań laboratoryjnych oferowanych przez laboratoria diagnostyczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Znajomość języka niemieckiego - będzie dużym atutem.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności.
- Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji.
- Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach.
- Kartę Multisport.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Pakiet opieki medycznej.
- Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.