Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Kierownik Działu Logistyki
Miejsce pracy: Okolice Sosnowca
Miejsce pracy: okolice Sosnowca
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie podległym zespołem (około 100 osób), delegowanie zadań, nadzór nad terminową realizacją powierzonych obowiązków
- Skuteczna koordynacja procesów logistycznych w obszarze transportu, magazynowania i obsługi Klienta
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem gospodarki magazynowej, zarządzanie zapasami i miejscem
- Wprowadzenie usprawnień w sposobie realizacji wysyłek i dostaw, optymalizacja tras, kosztów transportu i magazynowania
- Raportowanie stanów magazynowych - zapas + rotacja
- Przygotowywanie budżetu oraz pilnowanie jego realizacji
- Negocjowanie umów z dostawcami, klientami, firmami transportowymi
- Tworzenie wymogów jakościowych, wprowadzenie standardów pracy i procedur
- Współpraca z innymi działami firmy np. dział zakupów, sprzedaż
Od idealnego kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku min. 5 lat
- Znajomości systemów logistyczno- magazynowych
- Doświadczenia w pracy w magazynach wysokiego składowania - warunek konieczny
- Wykształcenia wyższego kierunkowego - np. logistyka, ekonomia i pokrewne
- Udokumentowane przykłady umiejętności optymalizacji kosztów, wzrostu produktywności pracowników w przygotowaniu zleceń
- Doświadczenia w zarządzaniu dużymi grupami pracowników i ich motywowania
- Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy jak i podległego zespołu, umiejętność właściwego ustalania priorytetów i wyznaczania celów
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Zdolności analitycznych
- Znajomości metod analiz kosztów i jakości w obszarach logistycznych i magazynowych
- Doświadczenie w organizacji transportów drobnicowych i całopojazdowych
- Umiejętność planowania tras, rozliczania kosztów, dobierania przewoźników
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
- Prawo jazdy kat. B
- Nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu
Nasz Klient oferuje:
- Samodzielne, interesujące i pełne wyzwań stanowisko pracy
- Możliwość rozwoju osobistego jak i podległego działu poprzez uczestnictwo we wprowadzaniu zmian w obszarach logistycznych i magazynowych
- Dużą swobodę w implementowaniu własnych rozwiązań
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
- Długofalowe i stabilne zatrudnienie w oparciu o kodeksową umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony
- Wynagrodzenie składające się z podstawy i premii - ustalane na II etapie rozmowy
- Pracę w firmie o ugruntowanej i mocnej pozycji na rynku
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta.
Numer referencyjny: 21062018/SOS/MK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.