ZADANIA:
- dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta w oddziale;
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oddziału oraz wzrost rentowności;
- zarządzanie zespołem sprzedażowym;
- przeprowadzanie procesów rekrutacji oraz nadzór nad regularnością i skutecznością szkoleń dla pracowników;
- dbałość o prawidłową koordynację pracy zespołu technicznego w tym serwisu w oddziale.
FIRMA OFERUJE:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie;
- samochód służbowy również do użytku prywatnego;
- bogaty pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- wynagrodzenie zasadnicze + system premiowy.
WYMAGANIA:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, mile widzane w strukturze rozproszonej;
- doświadczenie zawodowe w branży technicznej (warunek konieczny)
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu placówki/ oddziału firmy;
- wykształcenie wyższe;
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.