Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG. W związku z rozwojem swoich struktur, obecnie poszukujemy pracownika do oddziału zlokalizowanego na zachód od Warszawy, do objęcia stanowiska:
Kierownik ds. Zaopatrzenia i ZamówieńMiejsce pracy: okolice Warszawy
Zadania:
koordynowanie procesu zamawiania towaru,
monitorowanie przebiegu realizacji zamówień,
nadzór nad terminową realizacją dostaw,
nadzór nad zgodnością danych w systemie,
kontrola i optymalizacja wielkości zapasów towarów w magazynie,
kontrola rotacji towaru w magazynie,
współpraca w organizacji inwentaryzacji półrocznej i rocznej,
opracowywanie analiz z zakresu zarządzania zapasem,
zarządzanie zespołem pracowników,
współpraca z innymi działami.
Wymagania:
doświadczenie w pracy z asortymentem - szczególnie Fresh, Ultra-Fresh,
wiedza i doświadczenie w branży logistycznej, szczególnie z zakresu zaopatrzenia oraz gospodarki magazynowej,
minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
obsługa komputera – Microsoft Office (szczególnie znajomość MS Excel),
wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne – doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
nastawienie na współpracę,
bardzo dobra organizacja pracy,
umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
dokładność, sumienność,
umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
możliwość korzystania z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
rozwój kwalifikacji zawodowych,
zniżki pracownicze,
możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej LUXMED oraz programu MultiSport.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?