#

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Hays Poland

Poznań, wielkopolskie

Hays Poland

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Poznań
Kierownik ds. Obsługi Klienta
Poznań
NR REF.: 1084830

Dla naszego Klienta, wiodącej na rynku agencji marketingowej, realizującej projekty dla branży farmaceutycznej i medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Obsługi Klienta.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów dla kluczowych klientów firmy, ich koordynację, zarządzanie powierzonym budżetem, przygotowywanie ofert przetargowych, negocjację warunków kluczowych kontraktów, wyniki sprzedażowe oraz efektywne zarządzanie zespołem.

Od idealnego kandydata oczekujemy co najmniej 5 letniego doświadczenia w dziale client service agencji reklamowej oraz minimum rocznego w zarządzaniu zespołem. Kandydat powinien mieć doświadczenie w pracy z wymagającymi klientami oraz znać zagadnienia z zakresu pharm marketingu i metod pomiaru efektywności działań marketingowych, a także umiejętnie zarządzać projektami i budżetami. Niezbędna na tym stanowisku jest biegła znajomość programów power point i excel oraz bardzo dobra znajomość j. angielskiego.

Nasz klient oferuje pracę w firmie wyznaczającej trendy na rynku, w zespole pełnym pasji, motywacyjny system wynagradzania oraz pakiet benefitów pozapłacowych.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi