Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska:

  • koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu handlowców;
  • ustalanie celów zakupowych oraz strategii negocjacyjnych;
  • monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów;
  • analizowanie oraz raportowanie wyników i wskaźników;
  • rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami;
  • rozwiązywanie bieżących problemów;
  • dbanie o dobry wizerunek firmy;
  • nadzór nad procesem realizacji zamówień oraz przestrzeganiem procedur zakupowych.

 

Oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  • minimum rok doświadczenia w obszarze handlu;
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (warunek konieczny);
  • wysoko rozwinięte umiejętności społeczne, organizacyjne i negocjacyjne;
  • predyspozycje do zarządzania zespołem, efektywnego przekazywania wiedzy i motywowania;
  • gotowość do odbywania podróży służbowych.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + miesięczna premia uzależniona od wyników);
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport);
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez udział w międzynarodowych projektach i zagranicznych szkoleniach;
  • pracę w biurze w ścisłym centrum Katowic;
  • przyjazną, pełną poczucia humoru atmosferę w zespole.


Prezentacja firmy

VEO Worldwide Services jest międzynarodowym koncernem, który dost... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi