Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Kierownik ds. Badań i Rozwoju
Miejsce pracy: WarszawaGrupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Dla naszego Klienta- firmy R&D prowadzącej projekty inwestycyjne na różnym stadium zaawansowania, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Badań i Rozwoju
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Zakres obowiązków:
• Uczestnictwo we wszystkich stadiach powstawania projektów lub analiz rynkowych w celu rekomendacji dla podejmowania i monitorowania decyzji strategicznych
• Przygotowywanie biznes planów, modeli finansowych i analiz finansowych oraz SWOT
• Sporządzanie wstępnych ocen ekonomicznych podejmowanych przedsięwzięć
• Przygotowywanie rekomendacji i opinii inwestycyjnych na temat weryfikowanych / realizowanych projektów
• Koordynacja wszystkich kolejnych etapów realizacji projektu / transakcji (od wejścia do momentu wyjścia z ew. inwestycji)
• Przygotowywanie dla potrzeb zarządczych informacji, prezentacji lub raportów
• Wskazane zainteresowanie rynkiem energii i przemysłu chemicznego (Polska vs Europa Wschodnia) oraz rynkiem nieruchomości komercyjnych
• Utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
Oczekiwania wobec kandydata:
• Wykształcenie wyższe techniczne lub/i na kierunku: finanse, ekonomia lub pokrewne
• Doświadczenie 1-2 lata w pracy przy podobnych wymaganiach merytorycznych (przygotowywanie biznes planów, modeli i analiz finansowych),
• Umiejętność koordynowania pracy zespołu, dokładność i sumienność oraz komunikatywność,
• Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji, zdolności analityczne oraz motywacja i chęć do podejmowania nowych wyzwań,
• Umiejętność delegowania zadań do zewnętrznych doradców / partnerów
• Umiejętność szybkiego uczenia się
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Office 365, szczególnie Excela i PowerPoint oraz narzędzi wspierających komunikację i pracę zespołową (SharePoint)
Oferujemy:
• Nawiązanie stałej współpracy bezpośrednio z naszym Klientem
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Rozwojową i pełną wyzwań pracę
Dodatkowo uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.