LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Contact Center
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 005554
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za procesy, procedury i operacje w zespole obsługi klienta;
- Bieżący monitoring wskaźników efektywności;
- Zarządzanie oraz motywowanie kilkunastoosobowego zespołu;
- Wsparcie konsultantów w obsłudze klienta reklamacyjnego;
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych;
- Współpraca z Działem IT.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe;
- Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w contact center;
- Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem;
- Biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego;
- Praktyczna znajomość MS Excel, Word i Outlook;
- Bardzo dobra znajomość standardów, teorii oraz praktyki w zakresie obsługi klienta;
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
- Samodzielność oraz sumienność;
- Bardzo duże zaangażowanie w powierzonych obowiązkach;
- Styczność z branżą life style, nowe technologie i trendy;
- Gotowość do podróży służbowych;
- Atut: Znajomość ustawy o Zamówieniach Publicznych.
Oferta:
- Elastyczne formy zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
- Pracę w przyjaznym zespole;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Praca w branży shared mobility
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.