Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0157


Obowiązki:

W/g zawodu.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, min. 10- letni staż pracy, doświadczenie w kierowaniu zasobami ludzkimi min. 3 lata, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność zarządzania zasobami lidzkimi, mile widziane uprawnienia budowlane. Zakres obowiązków: bieżące administrowanie nieruchomości osiedla, w tym: zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów komunalnych i nadzór nad remontami oraz pracami konserwacyjnymi, przygotowanie rocznych planów eksploatacji i remontów nieruchomości osiedla, przygotowywanie sprawozdań z zakresu działania administracji, organizacja usuwania awarii powstałych w nieruchomościach, udział w komisjach technicznych, przetargowych i odbiorowych prac remontowych, organizacja pracy i nadzór nad pracownikami administracji, współpraca z organami statutowymi spółdzielni. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów: Podanie o pracę, CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dostępnej na stronie internetowej


Miejsce pracy: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi