Opis stanowiska pracy

Praca z nami daje możliwość bezpośredniego wpływu na tworzenie procesów oraz strategii sprzedażowej w firmie. Jeżeli chcesz pracować w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole- aplikuj!

Główne obowiązki:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami
  • Stała współpraca z działem rekrutacji w obszarze realizowania projektów rekrutacyjnych w branży IT
  • Opieka nad zatrudnionymi specjalistami
  • Promowanie marki MagnifyIT na rynku poprzez udział w spotkaniach branżowych

 

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w sprzedaży usług outsourcingu personelu w branży IT
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Zaangażowania i samodzielności w działaniu
  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie stałe i prowizyjne uzależnione od osiąganych wyników
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Szkolenia, imprezy integracyjne
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport

Prezentacja firmy

MagnifyIT specjalizuje się w outsourcingu oraz rekrutacji kadry IT. Wyró... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi