Key Account Manager
Miejsce pracy: WrocławObowiązki:
- obsługa kluczowych klientów firmy (profil sieci handlowe – centrale zakupowe)
- prowadzenie procesu sprzedażowego oraz negocjowanie bieżących warunków współpracy
- realizacja nałożonych planów i zadań sprzedażowych
- przygotowanie i prezentacja ofert sprzedażowych i produktowych
- stały monitoring rynku i rozpoznawanie jego możliwości
- samodzielna ocena potencjału klientów
- rozpoznawanie potrzeb kluczowych klientów i prezentowanie odpowiednich rozwiązań
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
- pozyskiwanie nowych klientów
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w obszarze B2B, centrale zakupowe)
- gotowość do pracy na samodzielnym stanowisku
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- zdolności analityczne
- otwartość i komunikatywność
- umiejętność organizacji czasu pracy
- zaangażowanie, entuzjazm
- prawo jazdy kategorii B