Dynamicznie rozwijająca się firma działająca na rynku usług telekomunikacyjnych (inżynieria VoIP, sieci TCP/IP), z siedzibą główną w Tarnowie, poszukuje kandydatów gotowych do podjęcia wyzwania na stanowisku Key Account Manager.
Główne zadania to rozwijanie współpracy z klientami Firmy i rozbudowa rynku sprzedaży.
Oczekiwania wobec kandydata:
Wykształcenie wyższe kierunkowe
Podstawowa wiedza z zakresu telekomunikacji (VoIP) i sieci komputerowych
Łatwość przyswajania wiedzy technicznej
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Biegła znajomość programów operacyjnych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program prezentacyjny, bazy danych)
Praktyczne umiejętności prezentacyjne
Dodatkowe atuty kandydata: prawo jazdy kat.B, doświadczenie w sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych, łatwość nawiązywania kontaktów.
Firma oferuje:
Profesjonalny system szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
Zatrudnienie na umowie o pracę lub w oparciu o działalność gospodarczą
Bardzo dobrą atmosferę pracy
Przejrzysty system wynagrodzenia (cześć stała + nieograniczony system premiowy)
Wsparcie profesjonalnego zespołu współpracowników
Poziom 7 zapewnia kompleksową obsługę związaną z projektowaniem, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.