Opis stanowiska pracy

Nasz Klient to uznany na rynku producent i dystrybutor wysokiej jakości produktów w branży spożywczo - ogrodniczej, dedykowanych odbiorcom hurtowym oraz polskim i zagranicznym sieciom handlowym.

W związku z rozwojem struktur firmy, do siedziby w Łodzi poszukujemy:

 

Key Account Managera

(Miejsce pracy: Łódź)

 

KAM będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę sieci handlowych na poziomie central zakupów, prezentacje i doradztwo w zakresie doboru asortymentu, analizy rynku i dostosowywanie oferty do zmian na rynku, prowadzenie akcji promocyjnych, raportowanie do Zarządu.

 

 

Oferujemy stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, możliwość powiększania zakresu kwalifikacji poprzez zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych.

 

Osoby zainteresowane pracą, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

 

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie będącej dostawcą sieci handlowych
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (Office, w tym Excel) i nowoczesnych technik biurowych

 

 

 

Prezentacja firmy

<br/>Nasza firma powstała w 2001 roku. Mamy za sobą wiele projektów rekr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/11/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi