Opis stanowiska pracy
3DKreator sp. z o.o. to polska firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży nowoczesnych drukarek 3D, znajdujących zastosowanie m.in. w: budownictwie, projektowaniu, przemyśle, medycynie, sztuce, muzealnictwie, meblarstwie, prototypowaniu i edukacji.
Branża druku 3D daje niesamowite możliwości rozwoju zawodowego, tym samym nasza firma zapewnia szanse realnego wpływu na rozwój i kształtowanie rynku drukarek 3D.
Key Account Manager będzie odpowiedzialny za:
-prowadzenie rozmów biznesowych z potencjalnymi Klientami
-pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie efektywnej współpracy z obecnymi i nowymi Klientami
-przygotowywanie ofert handlowych na bazie rozmów i spotkań z Klientami
-aktywny udział w prowadzeniu procesu sprzedaży
-reprezentowanie firmy na targach i eventach w kraju i za granicą
Szukamy osoby:
-z minimum 2-letnim doświadczeniem w kontaktach z Klientami Biznesowymi
-znającej techniki sprzedaży i negocjacji
-skupionej i zaangażowanej na wykonywaniu powierzonych zadań
-zdyscyplinowanej i ambitnej
-gotowej do zdobywania rynku druku 3D w ramach firmy
Oferujemy:
-motywujący system finansowy (podstawa + premie)
-odpowiednie narzędzia do wykonywania zadań
-wdrożenie konieczne do podjęcia współpracy w tym szkolenie wprowadzające z druku 3D i drukarki 3D
-cykliczny pakiet szkoleń z druku3D i drukarki 3D
-możliwość zyskania unikatowej wiedzy z zakresu nowoczesnych technologi- druk 3D
-szansę zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów w zespole doświadczonych ekspertów z druku 3D,
-realny wpływ na rozwój i kształtowanie rynku
-współpracę w firmie będącej liderem w swojej branży
-uczestnictwo w wyjazdach krajowych i zagranicznych
-możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego
-dogodną lokalizację, biuro mieści się w budynku „Mała Toskania” w okolicach kładki Ojca Bernatka
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)”.
Prezentacja firmy
3DKreator sp. z o.o. to powstała w 2014 r. polska firma, która za...
3DKreator sp. z o.o. to powstała w 2014 r. polska firma, która zajmuje się produkcją i sprzedażą nowoczesnych drukarek 3D, znajdujących zastosowanie m.in. w: budownictwie, projektowaniu, przemyśle, medycynie, sztuce, muzealnictwie, meblarstwie, prototypowaniu, branży zabawkarskiej i edukacyjnej.
3DKreator w ciągu zaledwie roku przekształcił się z małej firmy w prężnie działającą spółkę, odnoszącą sukcesy. Na początku 2014 r. dzięki współpracy z Katedrą Mechatroniki Wydziału Elektrycznego Politechniki Śląskiej oraz zespołem naukowo-badawczym tworzonym przez inżynierów i praktyków Akademii Górniczo Hutniczej, zbudowano pierwszy funkcjonalny prototyp drukarki 3D Kreator Motion, który już w maju 2014 r. został po raz pierwszy zaprezentowany przed Parlamentem Europejskim, promując Polskę jako kraj nowoczesnych technologii i rozwiązań dla przemysłu.
Kolejne miesiące to dalszy rozwój firmy, uruchomienie produkcji, obsługi posprzedażowej i serwisowej oraz wprowadzenie na rynek produktu, który z powodzeniem konkurować może z największymi amerykańskimi gigantami druku 3D.
W ciągu ostatnich 4 miesięcy drukarka 3D Kreator Motion otrzymała 3 wyróżnienia i nagrody dla innowacyjnego polskiego produktu, zdobywając zaufanie indywidualnych użytkowników oraz profesjonalistów m.in. z branży budowlanej, architektonicznej, biur projektowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, działów R&D, szkół, a także środowiska osób niewidomych i słabowidzących.
Ostatnią z przyznanych nagród był Złoty Medal Targów Kielce – XXII Ogólnopolskich Targów Materiałów Budownictwa Mieszkaniowego
i Wyposażenia Wnętrz DOM, jakie odbyły się w Kielcach w kwietniu b.r.
Zaledwie 2 tygodnie wcześniej nowatorskie podejście do świata druku 3D oraz możliwości jakie oferuje drukarka 3D Kreator Motion docenione zostały wyróżnieniem podczas XXIX Targów Budownictwa i Wyposażania Wnętrz TARBUD 2015 we Wrocławiu.
3D Kreator poszukuje również nowych rozwiązań pozwalających nieść pomoc osobom niewidomym oraz słabowidzącym. Nasze starania zostały docenione jedną z najważniejszych nagród przyznawanych przez środowisko osób niepełnosprawnych - Produkt Roku dla osób niewidomych - IDOL - międzynarodowej konferencji - Reha for the Blind, jaka odbyła się w grudniu 2014 r. w Warszawie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/02/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 2 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi