#

Key Account Manager (sektor weterynaryjny)

Trenkwalder

Łomża, Grajewo, Ostrołęka, warmińsko-mazurskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Key Account Manager (sektor weterynaryjny)

Miejsce pracy: Łomża, Grajewo, Ostrołęka
Zakres obowiązków:
  • promocja i sprzedaż produktów firmy poprzez nawiązanie i utrzymywanie stałego kontaktu z lekarzami weterynarii oraz przedstawicielami środowiska zootechnicznego,
  • realizacja planów sprzedażowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych rynków zbytu na podległym terenie,
  • analiza rynku, dopasowanie oferty produktowej do potrzeb lokalnych oraz przewidywanie zmian w zapotrzebowaniu konsumentów na produkty (popyt, podaż),
  • dbanie o wizerunek firmy na rynku oraz udział w realizacji zadań promocyjno-marketingowych,
  • uczestniczenie w targach, wystawach i sympozjach - organizacja i obsługa, sporządzanie miesięcznych raportów o rynku.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe z zakresu weterynarii,
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • wiedza specjalistyczna odnośnie zwierząt gospodarskich (trzoda, bydło, drób) w zakresie żywienia oraz chorób,
  • zorientowanie na realizacje powierzonych celów, kreatywność, komunikatywność, otwartość, współpraca w zespole.

Oferujemy:
  • pracę w firmie z branży weterynaryjnej na stabilnych warunkach zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat,
  • długofalową współpracę w miłej atmosferze w gronie specjalistów weterynaryjnych z branży,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy wspierający aktywność sprzedażową,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisku pracy, wsparcie kolegów w realizacji codziennych zadań oraz niezbędne narzędzia pracy m.in. telefon, komputer oraz samochód służbowy, który będzie mógł być wykorzystywany do celów prywatnych,
  • firma wspiera swoich pracowników w ich drodze zawodowej dając im możliwości rozwoju podczas szkoleń produktowych, branżowych oraz interpersonalnych,
  • ciekawy pakiet bonusów socjalnych między innymi prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o., nr cert. 136.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi