Key Account Manager (segment AERO)
Miejsce pracy: Jasło
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Aktualnie dla naszego Klienta - dużej firmy produkcyjnej z oddziałem w okolicy Jasła, poszukujemy osoby chcącej podjąć to ambitne wyzwanie!
KLUCZOWE ZADANIA NA STANOWISKU:
- Obsługa kluczowych klientów
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży
- Negocjacje umów handlowych
- Planowanie i nadzór nad budżetem
- Przygotowywanie zestawień ofertowych, nadzór nad procesem ofertowania
- Sprawdzanie zamówień pod kątem handlowym i przekazywanie ich do działu technologicznego
- Kontakt z klientem w zakresie dokumentacji handlowej i technicznej, terminów, niejasności
- Współdziałanie w celu minimalizowania sumy należności
- Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
- Monitorowanie aktywności konkurencji
OD KANDYDATÓW OCZEKIWANE SĄ:
- Wykształcenie wyższe (techniczne lub biznesowe)
- Doświadczenie związane z obsługą klienta w branży lotniczej
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- Doświadczenie w sporządzaniu kontraktów handlowych i negocjacjach
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
- Znajomość systemu CDN-XL
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Gotowość do wyjazdów służbowychh
- Prawo jazdy kat. B
W ZAMIAN NASZ KLIENT OFERUJE M.IN.:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Solidne, wysokie wynagrodzenie za pracę
- Pracę w systemie zadaniowym
- Możliwe wsparcie w relokacji (zapewnione zakwaterowanie na około 6 miesięcy)
- Laptop
- Telefon służbowy
- Samochód służbowy
- Karta wstępu na siłownie
- Stabilne i ambitne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę w segmencie biznesowym AERO
- Profesjonalny zespół pracowniczy
- Bardzo dobrą atmosferę pracy
- Możliwości rozwoju
OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ!
Nie zwlekaj i wyślij swoje CV klikając w przycisk APLIKUJ!
Rozważymy każdą aplikację!
Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz lub nie możesz uczestniczyć w tym procesie rekrutacji, POLEĆ NAS ZNAJOMYM!
Numer referencyjny: KAMA/12/2016/RZS
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.