HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Dla naszego klienta firmy z branży technicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager na rynki zagraniczne
Zakres obowiązków
• Realizacja strategii sprzedażowej firmy oraz celów wyznaczonych przez Zarząd
• Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami firmy oraz nawiązywanie kontaktów
z potencjalnymi partnerami
• Negocjowanie i ustalanie warunków współpracy (w tym przygotowywanie umów) oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją
• Wdrażanie projektów zleconych przez klientów w ścisłej współpracy z działem konstrukcyjnym oraz produkcją
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji oraz potencjalnych nowych rynków sprzedaży
• Przygotowywanie umów handlowych oraz koordynacja procesu ich realizacji
• Umacnianie pozycji i wizerunku firmy na rynku
• Sporządzanie raportów i analiz dotyczących wyników sprzedaży
• Reprezentowanie firmy na międzynarodowych wystawach i targach
Profil idealnego kandydata
• Wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny)
• Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B, w branży o zbliżonym profilu produkcji, lub doświadczenie powiązane z doradztwem technicznym w obszarze sprzedaży
• Doświadczenie w kontaktach biznesowych z klientami międzynarodowymi
• Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów
• Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
• Podstawowa wiedza techniczna z zakresu technologii wytwarzania i materiałoznawstwa oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej
• Biegła znajomość języka angielskiego
• Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego co najmniej na poziomie B2 (umożliwiającą swobodną komunikacje)
• Znajomość pakietu MS Office (mile widziana znajomość narzędzi klasy ERP)
• Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność szybkiego podejmowania trafnych decyzji
• Duża samodzielność oraz inicjatywa w realizacji wyznaczonych zadań
• Gotowość do zagranicznych podróży służbowych
Oferujemy
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
• Ciekawe projekty zawodowe
• Niezbędne narzędzia pracy
• Dodatkowe benefity
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".