Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Key Account Manager MT
Lokalizacja: WarszawaDla naszego Klienta, firmy z sektora FMCG (food), poszukujemy obecnie osoby
odpowiedzialnej za relację z sieciami z kanału nowoczesnego.
Do głównych obowiązków Kandydata będzie należało:
• Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami w celu maksymalizacji przychodów i zysków firmy
• Przygotowanie i uzgadnianie z klientem planów promocyjnych rocznych/kwartalnych oraz miesięcznych
• Bieżąca praca na bazie wspólnie wypracowanego planu
• Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych u powierzonych klientów
• Wdrażanie u klientów portfolio nowych produktów zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi
• Budowanie długoterminowych relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu
• Przygotowanie rocznego planu i strategii współpracy z Klientami
• Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami
• Odpowiedzialność za planowanie i kontrolę budżetu oraz marżowości klienta
• Całkowita kontrola procesu współpracy z klientem
• Regularne wizyty u klientów
• Aktywne uczestnictwo w procesie planowania aktywności promocyjnych wraz z działem Trade Marketingu
• Ewaluacja akcji sprzedażowych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
• Wykształcenie wyższe
• 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 1 rok w dziale sprzedaży KA, we współpracy z klientami rynku tradycyjnego lub nowoczesnego
• Dobra znajomość polskiego rynku detalicznego
• Umiejętności negocjacyjne, analityczne
• Umiejętność nawiązywania i podtrzymania kontaktów z klientami oraz współpracownikami
• Samodzielność, odporność na stres
• Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację