Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Key Account Manager (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- rozwijanie sieci biznesowej w całym kraju (tryb home office + aktywna sprzedaż),
- identyfikacja nowych klientów na rynku FMCG (kanał nowoczesny i tradycyjny),
- całościowe zarządzanie procesem sprzedaży,
- podtrzymywanie relacji z istniejącymi klientami firmy,
- negocjacje handlowe i poszerzanie portfela klientów,
- dbałość o prawidłową ekspozycję produktów,
- realizacja działań promocyjnych i marketingowych w zakresie produktu u klienta,
- tworzenie i prezentacja oferty firmy,
- raportowanie.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- wykształcenie wyższe (najlepiej w dziedzinie biznesu, marketingu lub komunikacji),
- min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży,
- znajomość rynku FMCG (preferowana w zakresie dóbr luksusowych - napojów Premium),
- doświadczenie w pracy z międzynarodowymi sieciami handlowymi,
- silne zdolności negocjacyjne i komunikacyjne,
- znajomość i rozumienie procesu zarządzania produktem,
- prawo jazdy.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie,
- forma zatrudnienia: działalność gospodarcza,
- możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- narzędzia: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Agencja zatrudnienia nr cert. 136.