Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Key Account Manager (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
- rozwój rynku i realizacja założonych celów sprzedażowych,
- negocjacja umów i warunków współpracy z klientem,
- rozwój współpracy z aktualnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych,
- współtworzenie polityki sprzedażowej w podległym regionie,
- rozwój nowych produktów,
- raportowanie.
Wymagania:
- 2-5 lat doświadczenia w sprzedaży usług i negocjacji dla klienta B2B,
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji biznesowych,
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i handlowe,
- zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- udokumentowane sukcesy w sprzedaży,
- nastawienie na realizację celów,
- wykształcenie wyższe,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznym zespole, w międzynarodowej organizacji będącej
- liderem na rynku,
- samodzielność działania,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie zależne od realizacji celów,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- pakiet socjalny,
- możliwość pracy w systemie home office.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.