#

Key Account Manager ds. sieci handowych

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta, nowo powstałej firmy z branży FMCG (produkty spożywcze) z siedzibą w Poznaniu, realizującej innowacyjne przedsięwzięcie produkcyjne z segmentu zdrowej żywności, poszukujemy samodzielnego, aktywnego lidera sprzedaży na stanowisko:

Key Account Manager ds. sieci handowychMiejsce pracy: Poznań

Zatrudniona osoba będzie podlegać bezpośrednio Dyrektorowi Zarządzającemu i będzie odpowiadać za operacyjne działania mające na celu nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów, negocjacje, aktywną sprzedaż i rozwój sprzedaży z sieciami handlowymi na terenie całej Polski, a z czasem za budowanie działu sprzedaży i objęcie stanowiska Dyrektora Sprzedaży.

Szukamy osoby gotowej zaangażować się w nowy projekt, szukającej nowych wyzwań sprzedażowych nie bojącej się sprzedawać i wykorzystywać w nowej pracy swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji z klientami.

Główne zadania:

  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami – sieci handlowe,
  • negocjowanie umów długoterminowych i warunków współpracy z Klientami,
  • poszukiwanie nowych odbiorców i aktywna sprzedaż,
  • poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • analiza potencjału rynkowego i rozwój rynku poprzez sprzedaż,
  • udział w procesie tworzenia nowych produktów i koordynacja procesu wdrażania nowych indeksów do Klientów,
  • w miarę wzrostu sprzedaży, budowanie działu sprzedaży.

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w branży FMCG (preferowane w produktach spożywczych) na podobnym stanowisku we współpracy z sieciami handlowymi na poziomie centrali,
  • doświadczenie w negocjacjach i we współpracy z kupcami sieciowymi,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu nowych Klientów (sieci handlowe),
  • doświadczenie w rozwijaniu sprzedaży do sieci handlowych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie wyższe,
  • samodzielność, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • zdolności handlowe i negocjacyjne,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,        
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu ludźmi będzie dodatkowym atutem.

Nasz klient oferuje:

  • możliwość samodzielnej pracy w rozwijającej się organizacji,
  • realny wpływ na rozwój firmy i działu sprzedaży,
  • rozwój zawodowy i objęcie stanowiska Dyrektora Sprzedaży,
  • elastyczność w zakresie formy umowy oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet narzędzi niezbędnych do realizacji powierzonych zadań (samochód służbowy, laptop, telefon).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi