Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Key Account Manager / Business Development Manager
Lokalizacja: Warszawa
Dla naszego Klienta, firmy z branży kosmetycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Key Account Manager / Business Development Manager odpowiedzialnej za rozwój kanału aptecznego.
Do głównych obowiązków Kandydata będzie należało:
- Rozwój portfolio klientów z kanału aptecznego, a następnie zarządzanie współpracą z nimi
- Odpowiedzialność za plany promocyjne roczne/kwartalne oraz miesięczne
- Bieżąca praca na bazie wspólnie wypracowanego planu
- Budowanie długoterminowych relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu
- Przygotowanie rocznego planu i strategii współpracy z Klientami
- Przygotowywanie prezentacji na spotkania z klientami
- Odpowiedzialność za planowanie i kontrolę budżetu oraz marżowości klienta
- Całkowita kontrola procesu współpracy z klientem
- Regularne wizyty u klientów
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Kilkuletnie doświadczenie we współpracy z kanałem aptecznym
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności negocjacyjne, analityczne
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymania kontaktów z klientami oraz współpracownikami
- Samodzielność, odporność na stres
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację