Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Key Account Manager Automotive & Tier1
Lokalizacja: KatowiceNaszym Klientem jest firma o profilu produkcyjnym, oferująca zaawansowane technologicznie produkty z zakresu automatyki przemysłowej. W zawiązku z rozwojem struktur handlowych firmy, szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Key Account Managera Automotive Tier 1.
Zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie silnych relacji handlowych z obecnymi Klientami firmy (sektor Automotive - Tier1) w podległym regionie (Polska południowa i centralna).
- Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
- Doradztwo techniczne pod kątem doboru produktów.
- Bieżący monitoring rynku (nowe inwestycje) oraz analiza działań konkurencji.
- Realizacja ustalnego planu sprzedażowego.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
- Zadaniowy czas pracy.
- Samodzielne i decyzyjne stanowisko.
U kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe techniczne (automatyka, robotyka, elektronika).
- Minimum 2 – letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w firmie z branży technicznej/przemysłowej/w sektorze B2B.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (poziom B2).
- Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji z Klientami.
- Wysoka kultura osobista.