Obowiązki:
1. Przestrzeganie wymogów i standardów hotelu.
2. Pracownik jest obowiązany w szczególności:
2.1. Wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń swoich przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
2.2. Przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku.
2.3. Przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy.
2.4. Przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.
2.5. Dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.
2.6. Przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach.
2.7. Przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego.
3. Obowiązki wynikające ze stanowiska pracy:
3.1. Znać i stosować się do wszystkich zarządzeń, instrukcji oraz procedur dotyczących powierzonego odcinka pracy ze szczególnym uwzględnieniem Regulaminu Hotelowego oraz przepisów prawa polskiego w zakresie ochrony danych osobowych, zameldowania na pobyt czasowy, odpowiedzialności za mienie Gości, kategoryzacji hoteli.
3.2. Pełnić dyżury zgodnie z harmonogramem pracy.
3.3 Wykonywać polecenia zgodnie ze stanowiskiem
Hotel Vertigo
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.