Opis stanowiska pracy
Dołączysz do Działu Wsparcia Technicznego, który odpowiada za rozwiązywanie konkretnych, często złożonych, problemów technicznych naszych oddziałów zagranicznych (14 biur).
Do Twoich zadań należeć będzie:
- rozwiązywanie złożonych problemów technicznych związanych z pomiarem zachowania użytkowników na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych,
- przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych,
- wsparcie w zarządzaniu emisją reklam na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych,
- testowanie i diagnozowanie działania systemów emisji reklam i mierzenia zdarzeń w internecie,
- obsługa zgłoszeń problemów technicznych w systemie elektronicznym,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy.
Wymagania
Jeżeli posiadasz:
- analityczny umysł,
- podstawową wiedzę na temat HTML, JavaScript, CSS,
- podstawową umiejętność pracy w Linuxie (bash, cat, awk, grep, sed)
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego,
oraz cechuje Cię:
- zainteresowanie technicznymi aspektami internetu,
- chęć do przyswajania ciągle nowej wiedzy z zakresu technologii internetowej,
- pro-aktywność i samodzielność w zakresie przydzielonych zadań,
- zaangażowanie i odpowiedzialność w stosunku do realizowanych zadań,
- sumienność i terminowość,
- otwartość i komunikatywność,
- duże poczucie humoru,
to chcielibyśmy Cię poznać!
Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego!
Prezentacja firmy
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać...
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać internet w biznesie. Od 1999 roku bada internautów pod kątem korzystania z mediów cyfrowych, tworząc w ten sposób unikalny socjodemograficzny profil e-konsumentów. Mierzy oglądalność stron www i aplikacji, a także materiałów audio i wideo z poszczególnych źródeł ruchu, tj. komputerów, tabletów i smartfonów. Gemius działa w ponad 30 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA), a w 14 z nich posiada oddziały. Jego klientami są reklamodawcy, wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.
Tworzymy własną technologię przetwarzania i składowania danych. W swoich systemach przechowujemy setki miliardów rekordów i przetwarzamy setki terabajtów danych.
Odwiedź nas na naszym profilu na LinkedIn oraz Facebook-u.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność, masaże, wf
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce