Junior Trade Marketing Manager
Dla naszego Klienta, przedstawiciela europejskich producentów z branży FMCG, w tym jednego o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w ponad 30. krajach, rekrutuję Kandydatów - na stanowisko Jr Trade Marketing Managera - z min. 5-letnim doświadczeniem w trade marketingu w firmach z branży FMCG o mniejszej strukturze, z rozwiniętymi kompetencjami PR-owymi i zacięciem digitalowym.
Informacje o kliencie
Nasz Klient jest europejskim producentem z branży FMCG o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w kilkudziesięciu krajach. Klient jest europejskim liderem innowacji w zakresie produkcji uwzględniającej troskę o środowisko naturalne. W związku z rozwojem działalności, Klient rekrutuje w swoje szeregi nowego członka zespołu marketingowego i oczekuje od niego kompleksowych działań komunikacyjno-trade'owych wobec swoich kluczowych brandów. Założeniem na nowo-obsadzone stanowisko jest wsparcie działu sprzedaży za pomocą wszelkich narzędzi marketing mix, wprowadzenie nowych produktów na rynek polski oraz internacjonalna współpraca z innymi działami przy wdrażaniu innowacji i lokalnych strategii marketingowych.
Opis stanowiska
- Tworzenie, implementacja oraz egzekucja strategii trade marketingowej dla kluczowych brandów;
- Działania, mające na celu poszerzanie zakresu brand awareness na rynku polskim;
- Tworzenie materiałów marketingowych, w tym digitalowych - zarówno osobiście, jak i we współpracy z agencjami zewnętrznymi;
- Współpraca cross-działowa, m.in. z działami sprzedaży (analiza i kontrola stocku), logistyki, czy księgowości (raportowanie oraz praca w SAP);
- Kontrolowanie designu, treści i procesu implementacji opakowań oraz etykiet poszczególnych produktów;
- Monitoring rynków oraz działań konkurencji - rekomendowanie strategii w oparciu o insighty konsumenckie;
- Regularne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych na poziomie lokalnych i rzadziej - międzynarodowym;
- Zarządzanie pracą asystenta, dającego bieżące wsparcie osobie na tym stanowisku;
- Reprezentowanie Klienta podczas różnorodnych wydarzeń, w tym wobec przedstawicieli mediów.
Profil kandydata
- Min. 2-letniego doświadczenia w trade marketingu w branży FMCG po stronie producentów o mniejszych strukturach;
- Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne);
- Znajomości trendów rynkowych oraz insightów konsumenckich;
- Bardzo dobrej znajomości Pakietu Office (w tym zwłaszcza Power Point oraz Excel);
- Wielozadaniowości, kreatywności, dużej motywacji do pracy w stylu "all hands onboard", również pod presją czasu - typ "człowieka orkiestry";
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Mobilności i otwartości na podróże służbowe w kraju i za granicą;
- Wysokiego poziomu zdolności analitycznych, dużych kompetencji miękkich (relacyjność oraz komunikacja);
- Chęci poszerzania/doskonalenia swoich kompetencji w trade marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji;
- Doświadczenie w pracy z programem SAP będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Laptop, telefon komórkowy jako narzędzia do pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusowy;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Ubezpieczenie na życie;
- Dopłaty do kosztów za dojazdy komunikacją miejską.
Location: Warszawa
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More