Junior Trade Marketing Manager
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG posiadającej najbardziej rozpoznawalne marki w swojej kategorii, poszukujemy obecnie doświadczonych kandydatów na stanowisko Junior Trade Marketing Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległą kategorią w wybranym kanale sprzedaży.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, posiadająca szerokie portfolio produktowe w ramach kilku kategorii. Planowane działania strategiczne firmy oraz poszerzenie portfolio produktowego zapewnią nowe wyzwania kandydatowi, dołączającemu do organizacji. Obecnie poszukujemy Junior Trade Marketing Managera, który wzmocni struktury Trade Marketingu w organizacji.
Opis stanowiska
- Współtworzenie oraz egzekucja strategii dla podległej kategorii w wybranym kanale sprzedaży,
- Wyznaczanie kierunku działań dla działu sprzedaży poprzez planowanie, wprowadzanie oraz post-ewaluację aktywności trade marketingowych dla danego kanału/kategorii,
- Tworzenie kalendarza promocyjnego w ujęciu kwartalnym i rocznym,
- Prognozowanie sprzedaży w oparciu o pełną wiedzę rynkową dla danego kanału/klienta,
- Zapewnienie efektywnej komunikacji między działem marketingu i sprzedaży,
- Samodzielne prowadzenie projektów mających na celu optymalizację bieżących procesów lub zainicjowanie nowych,
- Bieżąca analiza danych rynkowych i rekomendacje działań.
Profil kandydata
- Min. 3 - 4 letnie doświadczenie w dziale trade marketingu,
- Bardzo dobre zdolności analityczne - umiejętność analizy, wyciągania wniosków i rekomendacji,
- Umiejętność pracy na danych Nielsen/SAP/BI oraz danych ex-factory do tworzenia analiz i rekomendacji,
- Rozwinięte i umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- możliwości rozwoju wewnątrz struktur i rotacji między działami,
- konkurencyjny pakiet benefitów.
Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.
Dowiedz się więcej o Page Personnel