Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej w Szczecinie swoje centrum administracyjne, poszukujemy obecnie odpowiedniej osoby na stanowisko:
junior team leader zespołu administracyjnego
Nr ref.: 27567Praca stała
Lokalizacja: Szczecin
Zakres obowiązków:
- nadzór, kontrola i koordynacja pracy działu składającego się z kilkunastu osób
- reprezentacja działu i pracowników na forum firmy
- optymalizacja i usprawnianie pracy działu
- koordynacja projektów i transfer nowych funkcjonalności
- współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy przy obsłudze zamówień pochodzących od klientów
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w pracy jako kierownik, leader, koordynator zespołu
- mile widziane doświadczenie w sektorze SSC/BPO
- wysokie standardy pracy
- zdolności analityczne
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- praca w międzynarodowym środowisku
- praca w prężnie rozwijającej sie firmie o ugruntowanej pozycji na rynku