#

junior manager ds. obsługi kluczowych klientów

Randstad Polska Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.

Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.

Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?

Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów na stanowisko:

junior manager ds. obsługi kluczowych klientów

Nr ref.: 38398
Lokalizacja: Poznań

Zakres obowiązków:

Za co będziesz odpowiadał/-a?

  • współpracę z kluczowymi klientami Randstad (branża produkcyjna, TSL i inne)
  • opiekę nad klientami w regionie północno-zachodnim (województwa: wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie)
  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracowników
  • budowanie strategii efektywnych kampanii pozyskiwania pracowników tymczasowych we współpracy ze swoim zespołem oraz działem marketingu Randstad
  • analizę i optymalizację procesów
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów,  jak również w ramach potrzeb wewnętrznych
  • definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych w ramach procesów HR’owych u klientów Randstad
  • funkcjonowanie i rozwój biur Randstad Inhouse Services
  • uczestnictwo w tworzeniu budżetu i odpowiedzialność za jego realizację
  • zarządzanie  zespołem konsultantów  i motywowanie ich do osiągania najlepszych wyników
  • stały monitoring i analizę lokalnego rynku pracy  

Oczekiwania:

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • min. 2 letniego, popartego sukcesami doświadczenia we współpracy z klientami biznesowymi oraz zarządzaniu zespołem/projektami
  • nastawienia na  przełamywanie barier i osiąganie najlepszych wyników
  • stałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertem w swojej dziedzinie
  • kreatywności i zdolność przełamywania statusu quo
  • bardzo dobrych umiejętności analitycznych
  • umiejętności sprawnej analizy danych w programie MS Excel
  • wysokiej kultury biznesowej, umiejętności bycia partnerem dla klientów
  • prawa jazdy kat. B i chęci do mobilnej pracy
  • dobrej znajomość języka angielskiego
  • wykształcenia wyższego 

Oferta:

Co od nas otrzymasz?

  • możliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach  Randstad Polska 
  • dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych 
  • profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowy Akademii Managera Randstad
  • możliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży
  • możliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)
  • samochód służbowy i profesjonalne narządza pracy pomagające w efektywnej pracy 

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi