#

Junior Project Manager

HR Advisory Talenthouse

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Zapraszamy do rozważenia oferty pracy w firmie oferującej specjalistyczne usługi kompleksowej realizacji wnętrz sklepowych, obejmujące proces projektowania, produkcji, bezpiecznego i terminowego dostarczenia elementów wyposażenia we wskazane miejsce oraz ich montażu. Firma realizuje rocznie ponad kilkaset projektów, z czego dużą część stanowią kontrakty realizowane dla tych samych, zadowolonych klientów w Polsce i zagranicą.

 

Cele stanowiska i zadania:

Prowadzenie projektów dla wybranego klienta/marki pod nadzorem i przy wsparciu przełożonego:

  • utrzymywanie i rozwój długoterminowych relacji z klientem; zwykle znana marka w branży modowej
  • wnikliwe analizowanie aktualnych i potencjalnych potrzeb klienta w celu proponowania adekwatnych rozwiązań (kompleksowa aranżacja i wyposażenie wnętrz sieci sklepów)
  • przygotowywanie i prezentowanie ofert (przedstawienie rozwiązania wraz z wyceną)
  • prowadzenie negocjacji z klientami (w ramach umów ramowych)
  • planowanie – budowanie harmonogramu projektu
  • zlecanie pracy działowi produkcji (elementy wyposażenia wnętrz)
  • nadzór nad procesem produkcji (terminowość, zgodność z oczekiwaniami klienta)
  • zarządzanie zmianą w projektach
  • nadzór nad procesem montażu (zwykle sklep w galerii handlowej w Europie)
  • rozliczanie projektów

Wspieranie działań firmy w pozyskiwaniu nowych klientów:

  • udział w projektach wspierających sprzedaż i zwiększanie rozpoznawalności marki w grupie docelowej (poszukiwanie informacji rynkowych o potencjalnych klientach, poszukiwanie szans na przedstawienie oferty firmy, udział w spotkaniach z potencjalnymi klientami, udział w targach międzynarodowych, tworzenie materiałów promocyjnych, udział w spotkaniach biznesowych promujących firmę)

 

Narzędzia pracy:

  • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy do wykorzystania w czasie pracy;
  • warunki pracy: praca w biurze firmy w Krakowie + praca w delegacji (spotkania z klientem, nadzór nad montażem w galerii handlowej)

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie stałe oraz premia uzależniona od efektywności zrealizowanych projektów.

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
  • doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze kluczowych klientów
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym może być atutem kandydata
  • biegła znajomość języka angielskiego + mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego
  • motywacja do uczenia się, ciągłego poszerzania wiedzy, również technicznej ☺
  • umiejętność poszukiwania informacji, dociekliwość
  • ukierunkowanie na wyniki i osiąganie celów
  • umiejętność pracy pod presją czasu (zawsze należy dotrzymać terminu otwarcia sklepu!)
  • łatwość budowania relacji i współpracy z klientem
  • dokładność i skrupulatność
  • gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 2-3 dni w miesiącu, w tym delegacje zagraniczne)
  • prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
  • mile widziane zainteresowanie i doświadczenie związane z wyposażeniem wnętrz i produkcją mebli

Prezentacja firmy

Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, k... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Analityka, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi