Opis stanowiska pracy
Zapraszamy do rozważenia oferty pracy w firmie oferującej specjalistyczne usługi kompleksowej realizacji wnętrz sklepowych, obejmujące proces projektowania, produkcji, bezpiecznego i terminowego dostarczenia elementów wyposażenia we wskazane miejsce oraz ich montażu. Firma realizuje rocznie ponad kilkaset projektów, z czego dużą część stanowią kontrakty realizowane dla tych samych, zadowolonych klientów w Polsce i zagranicą.
Cele stanowiska i zadania:
Prowadzenie projektów dla wybranego klienta/marki pod nadzorem i przy wsparciu przełożonego:
- utrzymywanie i rozwój długoterminowych relacji z klientem; zwykle znana marka w branży modowej
- wnikliwe analizowanie aktualnych i potencjalnych potrzeb klienta w celu proponowania adekwatnych rozwiązań (kompleksowa aranżacja i wyposażenie wnętrz sieci sklepów)
- przygotowywanie i prezentowanie ofert (przedstawienie rozwiązania wraz z wyceną)
- prowadzenie negocjacji z klientami (w ramach umów ramowych)
- planowanie – budowanie harmonogramu projektu
- zlecanie pracy działowi produkcji (elementy wyposażenia wnętrz)
- nadzór nad procesem produkcji (terminowość, zgodność z oczekiwaniami klienta)
- zarządzanie zmianą w projektach
- nadzór nad procesem montażu (zwykle sklep w galerii handlowej w Europie)
- rozliczanie projektów
Wspieranie działań firmy w pozyskiwaniu nowych klientów:
- udział w projektach wspierających sprzedaż i zwiększanie rozpoznawalności marki w grupie docelowej (poszukiwanie informacji rynkowych o potencjalnych klientach, poszukiwanie szans na przedstawienie oferty firmy, udział w spotkaniach z potencjalnymi klientami, udział w targach międzynarodowych, tworzenie materiałów promocyjnych, udział w spotkaniach biznesowych promujących firmę)
Narzędzia pracy:
- narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy do wykorzystania w czasie pracy;
- warunki pracy: praca w biurze firmy w Krakowie + praca w delegacji (spotkania z klientem, nadzór nad montażem w galerii handlowej)
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę,
- wynagrodzenie stałe oraz premia uzależniona od efektywności zrealizowanych projektów.
Wymagania
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
- doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze kluczowych klientów
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym może być atutem kandydata
- biegła znajomość języka angielskiego + mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego
- motywacja do uczenia się, ciągłego poszerzania wiedzy, również technicznej ☺
- umiejętność poszukiwania informacji, dociekliwość
- ukierunkowanie na wyniki i osiąganie celów
- umiejętność pracy pod presją czasu (zawsze należy dotrzymać terminu otwarcia sklepu!)
- łatwość budowania relacji i współpracy z klientem
- dokładność i skrupulatność
- gotowość do wyjazdów służbowych (średnio 2-3 dni w miesiącu, w tym delegacje zagraniczne)
- prawo jazdy kategorii B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
- mile widziane zainteresowanie i doświadczenie związane z wyposażeniem wnętrz i produkcją mebli
Prezentacja firmy
Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, k...
Od kilkunastu lat nasi konsultanci współpracują z pracodawcami, którzy poszukują kompetentnych i zmotywowanych ludzi, chcąc stworzyć im inspirujące środowisko pracy. TALENTHOUSE powstał po to, aby to zadanie ułatwić.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/02/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Analityka, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca