JP Weber od 2001 roku aktywnie wspiera przedsiębiorców we wszystkich fazach prowadzenia ich działalności w Polsce i Europie. Dostarczamy rozwiązania w takich obszarach jak inwestycje bezpośrednie, transakcje M&A oraz restrukturyzacje. Wszystkie nasze projekty realizujemy w interdyscyplinarnych zespołach, specjalizujących się w aspektach podatkowych, prawnych i finansowych. JP Weber jest członkiem międzynarodowego networku M&A Worldwide, zrzeszającego 45 butików inwestycyjnych z 40 krajów, zajmujących się tematyką fuzji i przejęć. JP Weber jest również członkiem i jednym z założycieli Eight International, globalnej firmy niezależnych doradców w zakresie doradztwa transakcyjnego (due diligence), restrukturyzacji i transformacji.
Zakres obowiązków:
- Organizacja (katalogowanie) dokumentacji Klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz sprawdzanie ich poprawności formalnej
- Zakładanie akt osobowych pracowników (wersja papierowa i elektroniczna)
- Przygotowywanie i wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
- Pomoc w przygotowaniu PIT-11
- Przygotowywanie wydruków kadrowych
- Raportowanie postępu prac związanych z otrzymywaną dokumentacją
- Wsparcie administracyjne działu
Nasze wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku
- Wykształcenie min. średnie
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń (doświadczenie w kalkulacji wynagrodzeń mile widziane)
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Umiejętność pracy z danymi (wprowadzanie, analiza)
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne, staranność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Język angielskim na poziomie komunikatywnym (B2)
Oferujemy:
- Odpowiednie stanowisko w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji
- Pracę w firmie doradczej realizującej projekty dla polskich i zagranicznych spółek
- Zdobycie doświadczenia w nowatorskich projektach łączących różne obszary kompetencji
- Możliwość rozwoju – uczestnictwo w szkoleniach, możliwość nauki języka niemieckiego/angielskiego
- Elastyczny czas pracy
- Przyjazną atmosferę pracy
- Atrakcyjne benefity – karta Multisport, opieka medyczna, owoce w biurze
- Ciekawe wyjazdy i spotkania integracyjne
Życiorys z zamieszczoną klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JP Weber Accounting&Tax Sp.z o.o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w celu przeprowadzenia rekrutacji.” prosimy przesyłać mailem na adres: career@jpweber.com. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Jednocześnie informujemy, że szczegóły na temat administratora oraz przetwarzania Państwa danych znajdują się pod poniższym linkiem http://www.jpweber.com/pl/prawowity/ochrona-danych