Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Junior Office Assistant with German
Miejsce pracy: PoznańZadania:
- Procesowanie zamówień składanych przez klientów drogą mailową,
- Wystawianie not i faktur korygujących,
- Sprawdzanie dokumentacji pod względem poprawności językowej,
- Odpowiadanie na zapytania klientów,
- Wprowadzanie zamówień do systemu,
- Współpraca z innymi działami firmy,
- Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta,
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- Doświadczenie w obsłudze klienta jako atut
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość SAPa będzie dodatkowym atutem
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość nawiązania długofalowej współpracy
- Pakiet szkoleń
- Pracę na co dzień z językiem obcym
- Benefity: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej MultiSport, lekcje językowe.