Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Junior Language Specialist with German, Dutch, French, Italian, Spanish or Portuguese
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki.
Opis stanowiska:
- Drobne tłumaczenia na potrzeby działów komunikacji, administracji, księgowości, zakupów, logistyki lub IT
- Rozwijanie kontaktów i budowanie stałych relacji z partnerami zagranicznymi
- Kompleksowa obsługa zamówień realizowanych za granicą (administracja dokumentów, weryfikowanie informacji w j. obcym)
- Wsparcie w kontroli nad obiegiem dokumentacji wewnątrz działu
- Wprowadzanie dodatkowych danych do systemu w j. obcym
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub dyspozycyjni studenci studiów zaocznych
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemieckiego, niderlandzkiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub portugalskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Gotowość do ciągłego rozwoju
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, administracji lub księgowości międzynarodowej (NIE WYMAGAMY!)
- Wykształcenie w obszarze finansów, ekonomii i kierunków pokrewnych będzie dodatkowym atutem.
Nasz partner oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
- Szansę na karierę w międzynarodowej organizacji
- Możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
- Umowę o pracę
- Elastyczny grafik pracy - tylko dla Kandydatów z j. niemieckim