LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Junior Event Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0018410
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

• Wsparcie Senior Event Managerów w realizacji projektów eventowych ;
• Wsparcie przy przygotowywaniu ofert oraz ich prezentacja u Klienta;
• Dobór i koordynacja pracy poddostawców;
• Opracowywanie kosztorysów;
• Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami;
• Analiza branży eventowej;


Oczekiwania:

• Minimum roczne doświadczenie w agencji eventowej;
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych;
• Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie;
• Kreatywność, Elastyczność, Zorganizowanie;
• Samodzielność w działaniu;
• Odporność na stres;
• Język angielski- komunikatywny;


Oferta:

• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Praca w nagradzanej agencji eventowej;
• Praca w kreatywnym zespole;
• Moc wyzwań i wrażeń.


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi