#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Easysend Polska Sp. z o.o.

80-266 Gdańsk, pomorskie

Easysend Polska Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Od: Easysend Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: 80-266 Gdańsk

EasySend to jedna z największych polskich firm operujących w branży międzynarodowych przelewów pieniężnych. W ciągu 10 lat zyskaliśmy zaufanie tysiący klientów indywidualnych i biznesowych z Polski i UK. Nieustannie pracujemy nad tym, aby EasySend stał się pierwszym wyborem dla osób, które regularnie wysyłają międzynarodowe przelewy. Naszą, liczącą obecnie 27 osób, firmę cechuje silna kultura pracy zespołowej, koleżeństwa i orientacji na cel.

Aktualnie do naszego 7-osobowego zespołu Obsługi Klienta poszukujemy komunikatywnej, wielozadaniowej i pozytywnie nastawionej do pracy i życia osoby, która dołączy do zespołu jako:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Poszukujemy osoby do pracy minimum 110h miesięcznie, więc jeśli jesteś studentem to ta oferta może być idealna dla Ciebie.

Co będziesz robić?
• realizować transakcje walutowe na rynku Forex
• obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące– około 20-30 połączeń
dziennie
• kontaktować się z klientami za pośrednictwem maila i chata na stronie
internetowej
• weryfikować dokumenty dostarczane przez klientów zgodnie z procedurami
• wspierać klientów w obsłudze naszego systemu i rejestrować nowe transakcje
• kontrolować poprawność wpłat za transakcje
• tworzyć zestawienia, potwierdzenia i raporty na zlecenie klientów biznesowych

Co oferujemy?
• atrakcyjne wynagrodzenie + miesięczne bonusy
• praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 i 10:30-18:30
• multisport i dostęp do szerokiej oferty zniżkowej u licznych partnerów
• ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna
• cotygodniowe zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy
• budżet na szkolenia i kursy
• dobrze wyposażona kuchnia i strefa relaksu z PS4 i dartami
• imprezy oraz wyjazdy integracyjne
• brak dress code

Czego oczekujemy?
• dobrej znajomości języka angielskiego
• wykształcenia minimum średniego - mile widziani studenci
• doświadczenia w pracy związanej z obsługą klientów - mile widziane doświadczenie w
zdalnej obsłudze lub sprzedaży
• dobrej znajomości języka angielskiego
• umiejętności analitycznego myślenia i wielozadaniowości
• komunikatywności, sumienności i staranności
• pozytywnego nastawienia do ludzi i życia, umiejętności współpracy i pracy w zespole

Easysend Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi