Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Junior Brand Manager/Brand Manager
Lokalizacja: WarszawaJunior Brand Manager
Naszym Klientem jest producent globalnych i lokalnych marek. Obecnie wspólnie poszukujemy osoby, która poprzez zróżnicowane obowiązki wzmocni pozycję poszczególnych marek na polskim rynku. Zatrudniona osoba odpowiadać będzie za planowanie i realizację wdrożeń nowości na rynek, jak i za generowanie wzrostów i profitowości na już istniejącym portfolio.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Planowanie i egzekucja strategii marketingowej marek (długo i krótko-terminowej)
- Planowanie i prowadzenie projektów wdrożeń nowości produktowych (analiza portfolio i rekomendacje nowości)
- Bieżąca analiza rynku oraz potrzeb klienta, shoppera i konsumenta
- Realizacja aktywności marketingowych (ATL, BTL, Digital, PR, Eventy, Ambient) zgodnie z planem marketingowym marki, dbałość o spójność komunikacji poszczególnych marek
- Rekomendacja strategii cenowych dla swojego portfolio
- Analiza i kontrola nad listingami w poszczególnych kanałach
- Współpraca z działami: trade marketingu, sprzedaży, logistyki
- Współpraca z dostawcami usług marketingowych (agencje kreatywna, dom mediowy, agencje interaktywne itp.)
- Zarządzanie budżetem marki w ramach prowadzonych projektów
- Analiza rynku, konkurencji, trendów, wskaźników sprzedażowych i marketingowych w ramach dostępnych narzędzi
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe zebrane w działach marketingu
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu aktywacji marketingowych
- Wykształcenie wyższe (mile widziane to zdobyte na kierunku marketingowym lub biznesowym)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
- Wysoka motywacja i chęć rozwoju, proaktywność
- Umiejętność efektywnej komunikacji oraz pracy w zespole