Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 31/05/2016.

Junior Account Manager - Telemarketing IT

Kraków, 31-444, małopolskie

ITPunkt Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

ITPunkt Sp. z o.o. - dostawca nowoczesnych rozwiązań informatycznych do swojego oddziału w Krakowie poszukuje osób na stanowisko:

 

Junior Account Manager - Telemarketing IT

 

Obowiązki:

  • aktywne pozyskiwanie kontaktów biznesowych
  • kontakt telefoniczny z potencjalnymi Klientami
  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług
  • umawianie spotkań handlowych
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz.: 8:00-16:00 (możliwy również niepełny etat)
  • ścisła współpraca z działem handlowym

Wymagania

Jeśli:
  • jesteś zorientowany na zrealizowanie wyniku
  • masz potencjał handlowy, poparty doświadczeniem w sprzedaży produktów i/lub usług
  • chcesz pracować w sprzedaży w branży IT
  • łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
  • masz dobrą dykcję
  • umiesz wyszukiwać informacje
  • jesteś pewny siebie, myślisz i działasz szybko i elastycznie
  • masz w sobie dużo inicjatywy i determinacji do odniesienia sukcesu
  • masz podstawową znajomość branży IT

To prawdopodobnie jesteś najlepszym kandydatem na to stanowisko.

 

Oferujemy

  • stałe wynagrodzenie zasadnicze + system prowizyjny
  • szkolenia produktowe i handlowe
  • umowa o pracę na okres próbny 3 msc
  • realna możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • biuro w dogodnej lokalizacji Krakowa

Prezentacja firmy

ITPunkt Sp. z o.o. jest dostawcą nowoczesnych rozwiązań informatycznych firm takich jak... Dell, Microsoft, Oracle, Cisco, VMware i innych.

Fundament ITPunkt stanowią ludzie z bogatym doświadczeniem we współpracy z dużymi kontrahentami. Dzięki naszemu wsparciu klienci mają dostęp do najnowszych narzędzi informatycznych, a także wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów, które zdobyliśmy poprzez lata pracy w sektorze bankowym. Doświadczenie to zapewnia odpowiednie przestrzeganie obowiązujących w tym sektorze instrukcji i procedur potwierdzone imiennymi certyfikatami bezpieczeństwa.

Naszym celem jest niesienie wsparcia informatycznego w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się dopasować istniejące rozwiązania do jego potrzeb. Najwyższym priorytetem naszej aktywności jest bezpieczeństwo danych i informacji oraz bezawaryjne działanie sprzętu u naszych Klientów. Współpracujemy razem od kilku lat, co pozwoliło nam wykrystalizować zespół, który jest świadomy odpowiedzialności za Klienta oraz za siebie.

W dalszym ciągu rozwijamy nasze umiejętności, a dowodem naszych kompetencji są międzynarodowe certyfikaty tak renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania jak między innymi: Dell, Microsoft, Cisco, VMware i innych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Przedział wynagrodzenia:
2.000,00 zł - 3.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Liczba zgłoszonych aplikacji: 26

Powiadomienia o nowych ofertach pracy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie
do góry