Naszym klientem jest międzynarodowa organizacja, o wysokich standardach etycznych, zajmująca się wsparciem procesów biznesowych dla swoich klientów. Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia. W szeregach firmy można spotkać np. wielu absolwentów lingwistyki, jak i innych pasjonatów języków obcych, pragnących rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku organizacji. Aktualnie właśnie dla nich szukamy:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOK/08/2014
Zakres obowiązków:
Doradztwo klientom niemieckojęzycznym oraz wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej poprzez przede wszystkim rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi.
Oferujemy:
- Umowa o pracę (lub zlecenie dla studentów) z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Wzrost wraz z organizacją (realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome)
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy
- Elastyczny grafik (praca zmianowa, projekt czynny między 8-22, min. 4 h dziennie, max. 10 h dziennie)
- Dogodna lokalizacja - Mokotów
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie (B2/ C1)
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
Dobra znajomość pakietu Office
Dyspozycyjność (przez okres 4 tygodni trwają szkolenia w ramach pracy od pon. do pt między 8:00-16:00 lub 9:00-17:00, po szkoleniach samodzielna praca, możliwość umawiania zmian od pon do niedzieli między 8-22.00)
Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Numer licencji: 8736
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.