Dla międzynarodowej firmy o wysokich standardach etycznych, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych dla swoich klientów, poszukujemy Specjalistów ds. Mailowego Rozpatrywania Reklamacji. Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz szkolenia. W szeregach firmy można spotkać np. wielu absolwentów lingwistyki, jak i innych pasjonatów języków obcych, pragnących rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku organizacji.
Korzyści dla Ciebie:
Będziesz odpowiadał za:
Obsługę i Doradztwo Klientom Niemieckojęzycznym. Twoje główne zadanie to wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej, poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi.
Adore Hr- Agencja Pracy o numerze: 8736
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie (B2/ C1)
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (potrzebna do obsługi wewnętrznego systemu)
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
Dobra znajomość pakietu Office
Dyspozycyjność (szkolenie w ramach pracy trwa 4 tygodnie, do wyboru: poranne od pon. do pt. 8-16.00 lub dla studentów/osób pracujących popołudniowe od pon. do pt. 16-20.00 i soboty; po szkoleniu projekt czynny 24h/7 dni - praca zmianowa)
Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.